Skip to content
Fujitsu Eesti
Fujitsu Eesti
  • TÖÖKOHT & TURVALISUS
  • ERP TARKVARA
  • PERSONA
  • MEIE INIMESED
  • FUJITSU & TEHNOLOOGIAD
  • PILVETEENUSED
  • TÖÖKOHT & TURVALISUS
  • ERP TARKVARA
  • PERSONA
  • MEIE INIMESED
  • FUJITSU & TEHNOLOOGIAD
  • PILVETEENUSED
aug.122020
Majandustarkvara ja ärianalüütika aitavad avastada varjatud raiskamist

5 varjatud kohta, kust ettevõttes otsida vaba raha

ERP TARKVARA

Tasub hoolikamalt vaadata, kust raha tuleb ja kuhu kaob – võtta lekke kohad nö. luubi alla. Headel aegadel ei jõuta neile kohtadele tähelepanu pöörata, kui traditsiooniline tegevus tagab piisava käibe…

Loe edasi
juuli272020
Personalijuhi paradoks - inimesed versus tabelid

Personalijuhi paradoks – inimesed vs. tabelid

PERSONA

Personalijuhi lauale jõuavad töötajate mured, ettevõtte personaliprotsessi nõuded, aruannete ja ülevaadete vajadus, seadusega sätestatud raporteerimise kohustus, juhtkonna toetamine. Kuidas saad vastata erinevate osapoolte ootustele, mis on sageli vastandlikud?

Loe edasi
juuli142020
Meie inimesed Hando Penu

Hando Penu: „Kaugtöö suurimaks väljakutseks on saavutada piisav turvalisuse tase nii, et kogu süsteemi kasutatavus ei kannataks.“

MEIE INIMESED

Hando Penu on üks Fujitsu 2019. aasta täht-töötajatest, kes aitas eelmise aasta jooksul pardale palju uusi kliente. Hando tiimi liikmed on uhked ja õnnelikud, et neil on niivõrd kogenud mentor,…

Loe edasi
juuli82020
Fujitsu co-creation meetod

Kas probleem, mida tehnoloogia abil püüad lahendada, on ikka see õige? Innovaatilised digilahendused ei juurdu, kui kasutajalt pole küsitud…

CO-CREATION, DIGITALISEERIMINE, FUJITSU

Mida kujutab endast co-creation meetod ja kuidas aitab see lahendada ärilisi väljakutseid? Mis on ühe co-creation töötoa tulemused kliendi jaoks? Ja miks Fujitsu seda kasutab?

Loe edasi
juuli22020

Kadri Rebane: „Inimesed, isiklik areng ja vahvad üritused on mind Fujitsus hoidnud“

MEIE INIMESED

Kadri Rebane on Fujitsus töötanud juba üle 15 aasta. Personalispetsialist / palgaarvestajana tuleb tal olla väga detailne ja korrektne, aga ürituste korraldajana saab ta lisaks heale organiseerimisvõimele valla päästa oma…

Loe edasi
juuni252020
Fujitsu stipendiaat Karoliine Karu

Fujitsu stipendiaat Karoliine Karu: „Omal käel ja teistega koos õppimine täiendavad üksteist. Ühele probleemile on sageli mitu lahendust.“

MEIE INIMESED

Fujitsu Estonia stipendiumi pälvis 2020. a kevadel 21-aastane infotehnoloogiatudeng Karoliine Karu. Stipendium on tema jaoks eelkõige investeering tulevikku ja võimalus veelgi rohkem tegeleda asjadega, mis tema arengut toetavad.

Loe edasi
juuni162020
M365 tagab töötaja produktiivsuse turvaliselt

Kuidas tagada Microsoft 365-ga tööjõudlus ja turvalisus?

M365, TULEVIKU TÖÖKOHT

Viimastel aastatel on tehisintellekt leidnud tee ulmeilmast argiellu. Ent organisatsioonides ei ole tehismõistus veel üldlevinud. Mis asi see tehismõistus üldse on?

Loe edasi
juuni32020
Infotehnoloogia trendid tervisekriisi kontekstis

Infotehnoloogia trendid tervisekriisi kontekstis ja 4 soovitust juhile, et muutunud oludes ellu jääda

DIGITALISEERIMINE, FUJITSU, IT TEENUSED

Tervisekriis tõi Eesti ettevõtetele lauale uued teemad, aga majanduskriis alles kogub jõudu. Mida saab ettevõtte juht just praegu ära teha? Mõtteid jagavad Fujitsu eksperdid Ly Palang, Julia Ležeiko ja Elvis…

Loe edasi
mai42020
Reeni Mikkelsaar Fujitsu süsteemianalüütik

„Tarkvara peab tegema lõppkasutaja õnnelikuks, siis on ka klient õnnelik.“

MEIE INIMESED

Reeni Mikkelsaar on 13 aasta jooksul täitnud Fujitsus eri rolle. Peamiselt on ta olnud süsteemianalüütik, kuid lisaks projektijuht, disainer, testija, ärianalüütik, tootejuht, nõustaja ja psühholoog. Tänu avaliku sektori erilahendustele on…

Loe edasi
apr.212020

„Service Desk muutub iga päevaga, kuid automatiseerida ei saa kunagi kõike: inimtarkus ja intuitsioon jäävad teenuse tähtsamaks osaks“

KASUTAJATUGI, MEIE INIMESED

Sven Kliimann on 9 aasta jooksul Fujitsus jõudnud olla kasutajatoe agent ja juhtida eri meeskondi. Praegu töötab ta Service Deski ehk kasutajatoe arendusjuhina. „Kõik teavad, et Service Desk on muutumas,“…

Loe edasi
apr.92020

„Tere! Helistan teile kodust. Ma ei saa siit e-maile saata!“

IT TEENUSED, KASUTAJATUGI, TULEVIKU TÖÖKOHT

Viimase paari nädala jooksul on kõigi inimeste elukorraldus oluliselt muutunud. Meie klienditugi muutus üleöö kiirabiteenuseks. Aitame meie kliendi – ettevõtte või asutuse – töötajaid erinevate arvutialaste küsimuste korral, et nad…

Loe edasi
märts112020
Multi cloud ehk mitmikpilv

Mitmikpilv eeldab usaldust ja kindlat haldusmudelit

IT TEENUSED, PILVETEENUS

„Mitmikpilve kasutusele võttes on äärmiselt oluline usaldus partneri ja tehnoloogiateenuse pakkuja suhtes. Kliendil peab olema kindlustunne, et tema info on pilves kaitstud,“ toonitab Fujitsu Soome tegevjuht Simo Leisti.

Loe edasi
märts102020
Emajõe Veevärk veebipõhine keskkond

Emajõe Veevärk: veebipõhine keskkond lihtsustab andmete haldamist

DIGITALISEERIMINE, ERP TARKVARA

Emajõe Veevärk vajas tõhusamat klientide haldamise süsteemi – veebipõhist keskkonda, kuhu koonduksid kõik kliendiandmed, aga ka ettevõtte enda osakondade ja väliste partnerite vaheline suhtlus.

Loe edasi
märts32020

Seadus seda nõuab, aga paljud majandustarkvarad ei toeta

ERP TARKVARA

Raamatupidamisseadus kohustab müüjat oma käivet käibedeklaratsioonil korrektselt kajastama. Enamus meil laialt levinud majandustarkvaradest ei võimalda ettemaksuarvet just kuigi lihtsalt teha ja praktikas kasutatakse erinevaid mooduseid.

Loe edasi
veebr.122020
Service-Desk-Tiim-Merike-Tiik

Merike Tiik – Minu IT-alane maailmapilt avardub iga päevaga

MEIE INIMESED

Merike Tiik on Service Deski osakonna juht, keda on Fujitsus 8 aastat hoidnud imelised kolleegid, suurepärane tiim ja igapäevane arenemine inimese, spetsialistina ja juhina. Merike tegi hiljuti läbi TalTechi esitatud…

Loe edasi
veebr.32020
Meie Inimesed Olga Kulak

Olga Kulak – meie maailmakodanik, kelle säravatel ettevõtmistel ei ole sõna otseses mõttes piire

MEIE INIMESED

Olga on vähem kui 5 aasta jooksul olnud Fujitsus kasutajatoe agent, hinnanud agentide kõnesid, koolitanud töötajaid, pälvinud Fujitsu Bronze Excellence award’i, läbinud edukalt Fujitsu Talent Academy ja ehitanud Londonis Virtual…

Loe edasi
jaan.302020
Andmete KOgumine Metallica Kontserdi ajal Tartus

Kas suurürituse võõrustamine on linnale kasulik ja kuidas seda kindlaks teha?

AI, DIGITALISEERIMINE, FUJITSU, TEHISINTELLEKT

Tartu linnavalitsus otsustas minna kaugemale levinud seisukohast, et üritus linnas = külaliste rahalised kulutused ja tarbitud teenuseid = kasu linnale. Lisaks külastajate poolt linna jäetud rahale tuleks arvesse võtta mitmeid…

Loe edasi
jaan.132020

Kuidas optimeerida AI abil Tallinna ühistransporti?

AI, DIGITALISEERIMINE, FUJITSU, TEHISINTELLEKT

Sarnaselt paljude teiste sektoritega toimub kiire tehnoloogiline innovatsioon ka transpordivaldkonnas. Pingutusi selle nimel, et ühistransport toimiks sujuvamalt ja efektiivsemalt, teevad nii avaliku sektori asutused, iduettevõtted kui suured rahvusvahelised tehnoloogiaettevõtted.

Loe edasi
←1
234
…5678910→
Oleme vaid ühe kirja kaugusel - saada oma küsimus või soov ja räägime!




    Instagram

    Fujitsu Estonia AS
    Sepise 7, 11415 Tallinn
    myyk@fujitsu.com
    +372 555 22 453

    Go to Top
    Change cookie settings