Tee kogu personali- ja palgaarvestus ning töö- ja puhkusegraafikud ühtses pilvetarkvaras!
Või oled väsinud askeldamast kümnete tabelite ja nimekirjadega?
Kui soovid, et Sinu ettevõtte töötajate andmed oleksid süstematiseeritud, turvaliselt hoitud ja kättesaadavad ka kontorist väljaspool, siis loe siit, kuidas seda saavutada!
Kontaktide tabel, tervisekontrollide tabel, sünnipäevade tabel, töö- ja kaitsevahendite tabel, puhkuste graafik, laste vanused…. Neid tabeleid on kümneid! Need on eri inimeste käes ja eri arvutites. Neid täidetakse juhuslikult, neil puudub seos ja need aeguvad veele enne, kui valmis saavad…
Vaja on meeles pidada sünnipäevi, lõppevaid katseaegu, arenguvestlusi, tervisekontrolle, puhkuste algusi… Kui ettevõttes on inimesi ja nendega seotud sündmusi palju, ei ole võimalik kõike kalendrisse ümber kirjutada või ainult mälule loota.
Nii on Sul vaja kõik lähteandmed – koormused, puhkused, haiguslehed, töötunnid, lisatasud jne. uuesti sisestada. Kas poleks loogiline, et nii tihedalt seotud toimingud tehakse samas süsteemis?
Eriti suur on ajakulu sel juhul, kui töötate vahetustega ja graafikud on muutuvad. Tuleb eristada õhtu-, öö- ja nädalavahetuse tunnid, ületunnid jne. Sellega peavad mitmed inimesed tundide kaupa tegelema.
Lisaks plaani koostamisele ja kinnitamisele tuleb hallata ka jooksvaid muudatusi. Kui ajakohane graafik ei ole kättesaadav kõigile, kes seda vajavad, siis on segaduste tekkimise risk suur.
Isikuandmed on seaduse mõistes eriliigilised andmed, mille töötlemisel on ranged reeglid. Kas oled päris kindel, et kõrvaliste isikute ligipääs neile on välistatud? Kas saad teha oma tööd ka kontorist väljaspool nii, et turvalisuse nõuded on täidetud?
Kontaktide tabel, tervisekontrollide tabel, sünnipäevade tabel, töö- ja kaitsevahendite tabel, puhkuste graafik, laste vanused…. Neid tabeleid on kümneid! Need on eri inimeste käes ja eri arvutites. Neid täidetakse juhuslikult, neil puudub seos ja need aeguvad veele enne, kui valmis saavad…
Vaja on meeles pidada sünnipäevi, lõppevaid katseaegu, arenguvestlusi, tervisekontrolle, puhkuste algusi… Kui ettevõttes on inimesi ja nendega seotud sündmusi palju, ei ole võimalik kõike kalendrisse ümber kirjutada või ainult mälule loota.
Nii on Sul vaja kõik lähteandmed – koormused, puhkused, haiguslehed, töötunnid, lisatasud jne. uuesti sisestada. Kas poleks loogiline, et nii tihedalt seotud toimingud tehakse samas süsteemis?
Eriti suur on ajakulu sel juhul, kui töötate vahetustega ja graafikud on muutuvad. Tuleb eristada õhtu-, öö- ja nädalavahetuse tunnid, ületunnid jne. Sellega peavad mitmed inimesed tundide kaupa tegelema.
Lisaks plaani koostamisele ja kinnitamisele tuleb hallata ka jooksvaid muudatusi. Kui ajakohane graafik ei ole kättesaadav kõigile, kes seda vajavad, siis on segaduste tekkimise risk suur.
Isikuandmed on seaduse mõistes eriliigilised andmed, mille töötlemisel on ranged reeglid. Kas oled päris kindel, et kõrvaliste isikute ligipääs neile on välistatud? Kas saad teha oma tööd ka kontorist väljaspool nii, et turvalisuse nõuded on täidetud?
Sa leiad kõik vajaliku kiiresti ja lihtsalt. See tähendab, et vabaned kümnetest tabelitest ja nimekirjadest, mis on laiali erinevate inimeste käes, eri arvutites ja tõenäoliselt aegunud.
Saad Personat kasutada igast seadmest ja kõikjal, kus on internet. Nii ei ole Su töötegemise koht piiratud oma kontorilauaga.
Kuutasu põhineb teie töötajate arvul, programmi kasutajate arvul ning kasutuses olevatel moodulitel.
Sel viisil väldid fikseeritud kulusid tarkvarale, mille sobivus pole 100% kindel ja mille kasutuse mahtu on raske aastateks ette prognoosida.
Võid vaid avada veebibrauseri ja asuda tööle. Sul pole vaja muretseda serverite, uuenduste ega turvalisuse pärast.
Igale kasutajale saab anda just tema tööülesannetele vastavad õigused nii osakondade, toimingute kui andmete lõikes. Nii väldid kõrvaliste isikute autoriseerimata ligipääsu ja tagad andmete turvalisuse.
Persona on lihtne ja intuitiivne ega nõua personalitööks mahukat koolitust. Seetõttu saad seda kasutama hakata koheselt peale lepingu sõlmimist ja konto avamist.
Sa leiad kõik vajaliku kiiresti ja lihtsalt. See tähendab, et vabaned kümnetest tabelitest ja nimekirjadest, mis on laiali erinevate inimeste käes, eri arvutites ja tõenäoliselt aegunud.
Saad Personat kasutada igast seadmest ja kõikjal, kus on internet. Nii ei ole Su töötegemise koht piiratud oma kontorilauaga.
Kuutasu põhineb teie töötajate arvul, programmi kasutajate arvul ning kasutuses olevatel moodulitel.
Sel viisil väldid fikseeritud kulusid tarkvarale, mille sobivus pole 100% kindel ja mille kasutuse mahtu on raske aastateks ette prognoosida.
Võid vaid avada veebibrauseri ja asuda tööle. Sul pole vaja muretseda serverite, uuenduste ega turvalisuse pärast.
Igale kasutajale saab anda just tema tööülesannetele vastavad õigused nii osakondade, toimingute kui andmete lõikes. Nii väldid kõrvaliste isikute autoriseerimata ligipääsu ja tagad andmete turvalisuse.
Persona on lihtne ja intuitiivne ega nõua personalitööks mahukat koolitust. Seetõttu saad seda kasutama hakata koheselt peale lepingu sõlmimist ja konto avamist.
Täpne ja paindlik puhkusearvestus
Lai valik aruandeid, mida saad ise paindlike valikute abil veelgi kohandada
Meeldetuletused kõigi oluliste tähtpäevade kohta
Automaatsed liidestused riiklike süsteemidega – TÖR ja Pensioniregister
Kasutamine on lihtne ja intuitiivne – loodud täpselt personalitöö vajaduste jaoks.
Dokumentide süstematiseeritud hoidmine
Täpne ja paindlik puhkusearvestus
Lai valik aruandeid, mida saad ise paindlike valikute abil veelgi kohandada
Meeldetuletused kõigi oluliste tähtpäevade kohta
Automaatsed liidestused riiklike süsteemidega – TÖR ja Pensioniregister
Kasutamine on lihtne ja intuitiivne – loodud täpselt personalitöö vajaduste jaoks.
Dokumentide süstematiseeritud hoidmine
Personaga alustades tahtsime kõik personaliga seonduva koondada ühte programmi ja vähendada käsitsitööd. See on meil ka õnnestunud. Mulle meeldib selle tarkvara lihtsus. Isegi kui pole seda programmi varem kasutanud, saab sellega väga hõlpsasti hakkama, sest selle loogika on intuitiivselt arusaadav.
Marina Rodina, Lunden Food OÜ personalijuht
Personas on toredad meeldetuletuse võimalused – katseaja lõpp, lähenevad sünnipäevad, tervisekontrollid. Muidu oleksin pannud need exceli tabelisse ja pidanud endale meelde tuletama, et ma teatud kuupäeval lähen vaatan neid andmeid.
Kristi Aru, Rae Valla personalijuht
Kõik meie inimeste andmed on ühes kohas. Meie asutus on 3 erinevas majas. Kui liigun eri kohtade vahel, siis saan küsimustele kohapeal vastata. Meeldib, et programmile on ligipääs kaugelt, saan tööd teha ka kodust.
Külli Petker, Pärnu Ülejõe Lasteaia direktor
Andmete sisestamiseks on palju võimalusi. Lisaks olemasolevatele väljadele saab neid ka ise lisada. Meile on see väga tähtis, sest tahame hoida kõik ühes tarkvaras. Oleme loobunud kõigist kõrvaltabelitest.
IFS IT Services Estonia OÜ
Personaga alustades tahtsime kõik personaliga seonduva koondada ühte programmi ja vähendada käsitsitööd. See on meil ka õnnestunud. Mulle meeldib selle tarkvara lihtsus. Isegi kui pole seda programmi varem kasutanud, saab sellega väga hõlpsasti hakkama, sest selle loogika on intuitiivselt arusaadav.
Marina Rodina, Lunden Food OÜ personalijuht
Personas on toredad meeldetuletuse võimalused – katseaja lõpp, lähenevad sünnipäevad, tervisekontrollid. Muidu oleksin pannud need exceli tabelisse ja pidanud endale meelde tuletama, et ma teatud kuupäeval lähen vaatan neid andmeid.
Kristi Aru, Rae Valla personalijuht
Kõik meie inimeste andmed on ühes kohas. Meie asutus on 3 erinevas majas. Kui liigun eri kohtade vahel, siis saan küsimustele kohapeal vastata. Meeldib, et programmile on ligipääs kaugelt, saan tööd teha ka kodust.
Külli Petker, Pärnu Ülejõe Lasteaia direktor
Andmete sisestamiseks on palju võimalusi. Lisaks olemasolevatele väljadele saab neid ka ise lisada. Meile on see väga tähtis, sest tahame hoida kõik ühes tarkvaras. Oleme loobunud kõigist kõrvaltabelitest.
IFS IT Services Estonia OÜ
Personaliandmed ja palgaarvestus on koos samas andmebaasis
Palgaga seotud aruanded ja maksudeklaratsioonid koostab Persona automaatselt
Liidestus Sinu majandustarkvaraga API abil
Palgateatis on selge ja arusaadav, selle saatmise aeg ja formaat on Sinu valida
Persona võimaldab väljaspool programmi arvestatud tasusid importida
Personaliandmed ja palgaarvestus on koos samas andmebaasis
Palgaga seotud aruanded ja maksudeklaratsioonid koostab Persona automaatselt
Liidestus Sinu majandustarkvaraga API abil
Palgateatis on selge ja arusaadav, selle saatmise aeg ja formaat on Sinu valida
Persona võimaldab väljaspool programmi arvestatud tasusid importida
Persona igapäevase kasutajana meeldib mulle enim programmi mugavus ja automatiseeritus – peale lähteandmete sisestamist suudab süsteem ise kõik vajalikud arvutused ära teha ning genereerida kõik vajalikud dokumendid alates maksekorraldusest pangas palgamaksete tegemiseks kuni statistiliste aruanneteni välja.
Sirli Peetrimägi, AS Auto-Bon AC personalijuht
Ettevõte kasvab kiiresti ja vajasime palgaarvestuseks mugavat süsteemi, mis oleks võimalikult automatiseeritud kuni palgalipiku saatmiseni.
Persona on maksude arvestamise osas parem võrreldes teiste süsteemidega – valem paneb maksud automaatselt peale.
IFS IT Services Estonia OÜ
Enam ei ole vaja käsitsi üle kontrollida, kas personali poolelt tulid kõik andmed üle palga poolele. Palgaarvestus on palju kiirem kui eelmises programmis. Kui enne kulus koos puhkuste ja lisatasude lisamisega tasude arvestamiseks vähemalt terve päev, siis Personas saab hakkama paari tunniga või isegi vähem, kui ei ole ümberarvestusi. Vajutades “Arvuta kõik palgad”, kulub ligi 300 inimese palkade arvestamiseks 1-2 minutit.
Julia Bobinskaja, Coop Pank AS raamatupidaja
Personat kasutama hakates panin meie kliendile 80 töötaja palgaarvestuse püsti kahe nädalaga, ilma seda programmi varem tundmata. Juhendmaterjalid on väga head, koos piltidega. Kasutajatoes on asjatundlikud konsultandid, nad on suureks abiks. Ka kiirel ajal leitakse võimalus vastu tulla. Programm on visuaalselt mugav, silmale hea. Soovitan seda eriti ettevõtetele, kus lisatasud ei ole keerukad.
Mari-Liis Aljas, BDO Eesti AS raamatupidaja
Persona igapäevase kasutajana meeldib mulle enim programmi mugavus ja automatiseeritus – peale lähteandmete sisestamist suudab süsteem ise kõik vajalikud arvutused ära teha ning genereerida kõik vajalikud dokumendid alates maksekorraldusest pangas palgamaksete tegemiseks kuni statistiliste aruanneteni välja.
Sirli Peetrimägi, AS Auto-Bon AC personalijuht
Ettevõte kasvab kiiresti ja vajasime palgaarvestuseks mugavat süsteemi, mis oleks võimalikult automatiseeritud kuni palgalipiku saatmiseni.
Persona on maksude arvestamise osas parem võrreldes teiste süsteemidega – valem paneb maksud automaatselt peale.
IFS IT Services Estonia OÜ
Enam ei ole vaja käsitsi üle kontrollida, kas personali poolelt tulid kõik andmed üle palga poolele. Palgaarvestus on palju kiirem kui eelmises programmis. Kui enne kulus koos puhkuste ja lisatasude lisamisega tasude arvestamiseks vähemalt terve päev, siis Personas saab hakkama paari tunniga või isegi vähem, kui ei ole ümberarvestusi. Vajutades “Arvuta kõik palgad”, kulub ligi 300 inimese palkade arvestamiseks 1-2 minutit.
Julia Bobinskaja, Coop Pank AS raamatupidaja
Personat kasutama hakates panin meie kliendile 80 töötaja palgaarvestuse püsti kahe nädalaga, ilma seda programmi varem tundmata. Juhendmaterjalid on väga head, koos piltidega. Kasutajatoes on asjatundlikud konsultandid, nad on suureks abiks. Ka kiirel ajal leitakse võimalus vastu tulla. Programm on visuaalselt mugav, silmale hea. Soovitan seda eriti ettevõtetele, kus lisatasud ei ole keerukad.
Mari-Liis Aljas, BDO Eesti AS raamatupidaja
Tööaegade planeerimine ja arvestus on samas süsteemis personaliandmetega
Palju kasutusvalmis mugavusfunktsioone graafikute koostajale
Automaatne töö- ja puhkeaja seaduse järgimine ja vigade vältimine
Töögraafik on pidevalt ajakohane ja peale kinnitamist koheselt valmis palgaarvestuseks
Võimalus graafik oma eelistuste järgi seadistada ja kujundada
Tööaegade planeerimine ja arvestus on samas süsteemis personaliandmetega
Palju kasutusvalmis mugavusfunktsioone graafikute koostajale
Automaatne töö- ja puhkeaja seaduse järgimine ja vigade vältimine
Töögraafik on pidevalt ajakohane ja peale kinnitamist koheselt valmis palgaarvestuseks
Võimalus graafik oma eelistuste järgi seadistada ja kujundada
Ma ei pea asju üle kontrollima! Kui olen algandmed õigesti sisestanud – kes on haiguslehel, kes koolitusel – siis on see õige. Ei kujuta oma elu ilma selle programmita enam ette. Siis muud tööd teha ei saakski, ainult liidaks, lahutaks ja kontrolliks…
Kristi Aru, Rae Valla personalijuht
Kasutame Persona tööaegade moodulit koos iseteenindusega selleks, et iga töötaja saaks registreerida oma töötunnid erinevate projektide-kulukohtade lõikes. Nii on tööajatabel kuu lõpus kohe valmis palgaarvestuseks ja raamatupidamises seotud õigete kulukohtadega.
Grete Adler, Riigi Kinnisvara AS personalijuht
Ma ei pea asju üle kontrollima! Kui olen algandmed õigesti sisestanud – kes on haiguslehel, kes koolitusel – siis on see õige. Ei kujuta oma elu ilma selle programmita enam ette. Siis muud tööd teha ei saakski, ainult liidaks, lahutaks ja kontrolliks…
Kristi Aru, Rae Valla personalijuht
Kasutame Persona tööaegade moodulit koos iseteenindusega selleks, et iga töötaja saaks registreerida oma töötunnid erinevate projektide-kulukohtade lõikes. Nii on tööajatabel kuu lõpus kohe valmis palgaarvestuseks ja raamatupidamises seotud õigete kulukohtadega.
Grete Adler, Riigi Kinnisvara AS personalijuht
Töötajad esitavad puhkuseavaldused otse programmis
Nii kinnitatud kui taotlemisel puhkused on koheselt näha ühtses graafikus
Iga töötaja näeb ise oma puhkusejääke koos kehtivusajaga, kinnitatud ja ootel avaldusi ning saab oma avaldusi muuta
Puhkuste kinnitamise töövoog on automatiseeritud
UUS! Töötaja saab ise vaadata põhiandmeid, mis tema kohta Personas on registreeritud
Töötajad esitavad puhkuseavaldused otse programmis
Nii kinnitatud kui taotlemisel puhkused on koheselt näha ühtses graafikus
Iga töötaja näeb ise oma puhkusejääke koos kehtivusajaga, kinnitatud ja ootel avaldusi ning saab oma avaldusi muuta
Puhkuste kinnitamise töövoog on automatiseeritud
UUS! Töötaja saab ise vaadata põhiandmeid, mis tema kohta Personas on registreeritud
Puhkuste iseteenindust kasutab meil praegu 230 inimest ja see on vabastanud meid suure hulga käskkirjade koostamisest – umbes 300 käskkirja aastas. Kooskõlastamisi ja kinnitamisi on juhtidel seetõttu palju vähem. Kohutav hunnik paberit jääb ilma asjata raiskamata!
Tiia Aur, Pärnu Linnavalitsuse personali peaspetsialist
Iseteeninduse kasutuselevõtmisega saavad töötajad näha kogu maja puhkusegraafikut. Seni panime selle üles kodulehele.
Urmas Alas, Rae Vallavalitsuse infotehnoloogia spetsialist
Iseteenindus on töötajatele hea, nad saavad seal puhkused ise sisestada ja need lähevad otse kinnitusringile. Juhtide töökoormus väheneb.
Mari-Liis Aljas, BDO Eesti AS raamatupidaja
Puhkuste iseteenindust kasutab meil praegu 230 inimest ja see on vabastanud meid suure hulga käskkirjade koostamisest – umbes 300 käskkirja aastas. Kooskõlastamisi ja kinnitamisi on juhtidel seetõttu palju vähem. Kohutav hunnik paberit jääb ilma asjata raiskamata!
Tiia Aur, Pärnu Linnavalitsuse personali peaspetsialist
Iseteeninduse kasutuselevõtmisega saavad töötajad näha kogu maja puhkusegraafikut. Seni panime selle üles kodulehele.
Urmas Alas, Rae Vallavalitsuse infotehnoloogia spetsialist
Iseteenindus on töötajatele hea, nad saavad seal puhkused ise sisestada ja need lähevad otse kinnitusringile. Juhtide töökoormus väheneb.
Mari-Liis Aljas, BDO Eesti AS raamatupidaja
Liidestus Valnes WebLock´iga ja FoxSec´i läbipääsusüsteemiga võimaldab töötajate poolt registreeritud tööajad importida Persona töögraafikute moodulisse.
Liidestus Coursy´ga võimaldab pakkuda töötajatele vajalikke koolitusi – Coursy on Eesti kõige populaarsem e-õppe platvorm keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
Liidestus Avokaadoga võimaldab töölepinguid (ja ka teisi lepinguid) hallata ühtse töövoona alates töötajate andmete sisestamisest Personasse kuni allkirjastatud lepingu säilitamiseni. Kaob vajadus emaile vahetada ja dokumente alla laadida.
Liidestus tööohutuse ja tervishoiu dokumentide haldamise keskkonnaga VITS aitab tagada, et nõuded on täidetud vastavalt seadustele.
Liidestus Valnes WebLock´iga ja FoxSec´i läbipääsusüsteemiga võimaldab töötajate poolt registreeritud tööajad importida Persona töögraafikute moodulisse.
Liidestus Coursy´ga võimaldab pakkuda töötajatele vajalikke koolitusi – Coursy on Eesti kõige populaarsem e-õppe platvorm keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
Liidestus Avokaadoga võimaldab töölepinguid (ja ka teisi lepinguid) hallata ühtse töövoona alates töötajate andmete sisestamisest Personasse kuni allkirjastatud lepingu säilitamiseni. Kaob vajadus emaile vahetada ja dokumente alla laadida.
Liidestus tööohutuse ja tervishoiu dokumentide haldamise keskkonnaga VITS aitab tagada, et nõuded on täidetud vastavalt seadustele.
Iga osakonna juht kulutas varem tööaegade käsitsi sisestamisele 2-4 tundi kuus. Praegu kulub kontrolliks umbes 20 minutit. Hoiame kokku iga kuu vähemalt 3 terve tööpäeva jagu aega! Kõik selle projekti kulud, sh ostetud seadmed oleme tagasi teeninud 2-3 kuuga.
Heigo Vare, Vihula Manor Hospitality OÜ juht
Persona kasutuselevõtmisega ja läbipääsuseadmetega liidestamisega jäi palju ülearuseid liigutusi lihtsalt ära. Oleme inimliku vea teguri praktiliselt elimineerinud. Samuti on paranenud andmete hankimise kiirus. Nende andmete põhjal saab koostada palju analüüse, mida me ka kasutame.
Marina Rodina, Lunden Food OÜ personalijuht
Liidestus VITS-iga toimib hästi – Personast tulevad töötajate andmed ja ametikohad VITS-i, sealt saadame neile ohutusjuhendid ja dokumendid kinnitamiseks. Meie jaoks on see protsess väga oluline, sest teeme palju tehnilisi, ehituse ja elektrialaseid töid, kus nõudmised on ranged. Kõiki tööohutuse dokumente hoiame VITS-is, seal jälgime aegumist ja haldame nende uuendamist. Saame seada piirangud, kes mingil tööpostil tohib tööd teha.
Kristina Šadeiko-Liiva, Forus Haldus OÜ
Iga osakonna juht kulutas varem tööaegade käsitsi sisestamisele 2-4 tundi kuus. Praegu kulub kontrolliks umbes 20 minutit. Hoiame kokku iga kuu vähemalt 3 terve tööpäeva jagu aega! Kõik selle projekti kulud, sh ostetud seadmed oleme tagasi teeninud 2-3 kuuga.
Heigo Vare, Vihula Manor Hospitality OÜ juht
Persona kasutuselevõtmisega ja läbipääsuseadmetega liidestamisega jäi palju ülearuseid liigutusi lihtsalt ära. Oleme inimliku vea teguri praktiliselt elimineerinud. Samuti on paranenud andmete hankimise kiirus. Nende andmete põhjal saab koostada palju analüüse, mida me ka kasutame.
Marina Rodina, Lunden Food OÜ personalijuht
Liidestus VITS-iga toimib hästi – Personast tulevad töötajate andmed ja ametikohad VITS-i, sealt saadame neile ohutusjuhendid ja dokumendid kinnitamiseks. Meie jaoks on see protsess väga oluline, sest teeme palju tehnilisi, ehituse ja elektrialaseid töid, kus nõudmised on ranged. Kõiki tööohutuse dokumente hoiame VITS-is, seal jälgime aegumist ja haldame nende uuendamist. Saame seada piirangud, kes mingil tööpostil tohib tööd teha.
Kristina Šadeiko-Liiva, Forus Haldus OÜ
Programmiga tutvumiseks on kaks võimalust:
* Avame Sulle 30 päevaks tasuta demokonto, kus saad programmi võimalusi lähemalt vaadata ning ise järele proovida. Abiks on ekraanipiltide ja videotega varustatud juhendid iga tegevuse kohta.
* Persona konsultant teeb programmi tutvutuse Teams´i koosoleku kaudu. See on hea võimalus kaasata tutvustusele kolleege, kes programmi võiksid tulevikus kasutama hakata – raamatupidajad, palgaarvestajad, töögraafikute planeerijad. Tutvustuse käigus saate vastused ka oma tekkivatele küsimustele.
Programmiga tutvumiseks on kaks võimalust:
* Avame Sulle 30 päevaks tasuta demokonto, kus saad programmi võimalusi lähemalt vaadata ning ise järele proovida. Abiks on ekraanipiltide ja videotega varustatud juhendid iga tegevuse kohta.
* Persona konsultant teeb programmi tutvutuse Teams´i koosoleku kaudu. See on hea võimalus kaasata tutvustusele kolleege, kes programmi võiksid tulevikus kasutama hakata – raamatupidajad, palgaarvestajad, töögraafikute planeerijad. Tutvustuse käigus saate vastused ka oma tekkivatele küsimustele.