Öeldakse, et „There is no I in team!“ – Fujitsu Estonias on professionaalses tiimis olulised nii i-tähed kui sina. Oleme kõik erinevad inimesed igas vanuses, ent tunnustame ning toetame üksteist alati. Meeskonnas järgime lean-põhimõtteid, et koostöö sujuks nii suurepäraselt kui võimalik. Põhiline, et positiivsus oleks alati lahti volditud.

 

Fujitsu Estonia kasutajatoe osakond on osa Fujitsu Soomest ja tunnistatud Põhjamaade parimaks kasutajatoe osakonnaks. Üheksas meeskonnas töötab ligi 200 inimest, kelle peamine eesmärk on toetada Põhjamaade suurettevõtete ja organisatsioonide töötajaid IT-alastes küsimustes ning lahendada nii lihtsamaid kui ka keerukamaid probleeme.

 

Pakume paindlikku tuge eri kanalites: e-posti, kiirvestluse ja tööhaldussüsteemi kaudu. Kasutame ka kaughaldussüsteemi, mis laseb spetsialistil võtta ühendust kliendi arvutiga ja teha vajalikud toimingud kliendi juhendamiseks ning tõrgete lahendamiseks.

Kaugtöö tegija
Mitmekesisuse kokkulepe

Elu kasutajatoe osakonnas

Elu kasutajatoe osakonnas

Töö kasutajatoe osakonnas annab võimaluse arendada end IT-valdkonna tippude sekka. Fujitsu kasutajatoe agendid on karjääris edasi liikunud näiteks eksperdiks, protsesside koordinaatoriks, infrastruktuuri projektijuhiks, IT-teenuste juhiks. Osad töötajad on jätkanud oma karjääri Fujitsu eri osakondades Põhjamaades.

 

Iga aastaselt on Fujitsu Estonias ligikaudu 15 majasisest konkurssi, kuhu on tänu varasemale töökogemusele ja teadmistele oodatud kandideerima just kasutajatoe osakonna töötajad.

Töö kasutajatoe osakonnas annab võimaluse arendada end IT-valdkonna tippude sekka. Fujitsu kasutajatoe agendid on karjääris edasi liikunud näiteks eksperdiks, protsesside koordinaatoriks, infrastruktuuri projektijuhiks, IT-teenuste juhiks. Osad töötajad on jätkanud oma karjääri Fujitsu eri osakondades Põhjamaades.

 

Iga aastaselt on Fujitsu Estonias ligikaudu 15 majasisest konkurssi, kuhu on tänu varasemale töökogemusele ja teadmistele oodatud kandideerima just kasutajatoe osakonna töötajad.

 

Meie meeskonnad asuvad Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning meil kõneldakse üheksat erinevat keelt: eesti, inglise, läti, leedu, vene, soome, rootsi, norra ja taani keelt. Kui valdad mõnda neist ja tunned huvi IT vastu, siis oled meile eriti oodatud.

Kes on Fujitsu SErvice Desk Agent

Meie meeskonnad asuvad Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning meil kõneldakse üheksat erinevat keelt: eesti, inglise, läti, leedu, vene, soome, rootsi, norra ja taani keelt. Kui valdad mõnda neist ja tunned huvi IT vastu, siis oled meile eriti oodatud.

Pakume Sulle

null

Võimalust hoida end kursis IT-sektori arenduste ja uuendustega

Meie töövaldkond areneb kiirelt ning see on põnev.

null

Esimesest tööpäevast alates professionaalset koolitusprogrammi

Sellele järgneb mitmekuuline väljaõpe koos mentoriga. Mõlemad toetavad Sinu arenemist tipp-spetsialistiks.

null

Ühtset meeskonda

See koosneb eri spetsialistidest, kes vallutavad koos ühiseid eesmärke.

null

Ettevõtte kultuuri, mis väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu

Tööülesanded ega -mõtted ei tule kunagi koju kaasa.

null

Hea asukohaga kontorit

Ruumid ja sisustus toetavad nii töötamist kui ka puhke-, suhtlus- ja lõunapause. Pakume Sulle ka tasuta parkimiskohta.

null

Üleüldisi ettevõtte boonuseid:

7-päevast lisapuhkust, spordikompensatsiooni, haiguspäevade hüvitamist jne.

Pakume Sulle

null

Võimalust hoida end kursis IT-sektori arenduste ja uuendustega

Meie töövaldkond areneb kiirelt ning see on põnev.

null

Esimesest tööpäevast alates professionaalset koolitusprogrammi

Sellele järgneb mitmekuuline väljaõpe koos mentoriga. Mõlemad toetavad Sinu arenemist tipp-spetsialistiks.

null

Ühtset meeskonda

See koosneb eri spetsialistidest, kes vallutavad koos ühiseid eesmärke.

null

Ettevõtte kultuuri, mis väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu

Tööülesanded ega -mõtted ei tule kunagi koju kaasa.

null

Hea asukohaga kontorit

Ruumid ja sisustus toetavad nii töötamist kui ka puhke-, suhtlus- ja lõunapause. Pakume Sulle ka tasuta parkimiskohta.

null

Üleüldisi ettevõtte boonuseid:

7-päevast lisapuhkust, spordikompensatsiooni, haiguspäevade hüvitamist jne.

Kuidas saavutada edu kasutajatoe agendina

Kuidas saavutada edu kasutajatoe agendina

Agendi töö on päästa kellegi tööpäev. Tuleb osata aktiivselt kuulata ning suuta asetada end kliendi kingadesse. Väga oluline on õppida seletama lahendusi lihtsas keeles ilma erialaste IT-terminiteta. „Õige DNA-ga agent“ teadvustab, et teisel pool on inimene, kes peab oma töö tähtajaks ära tegema, kuid on takerdunud tehnilistesse probleemidesse, vajab abi ja mõistmist, sest nende jaoks on tegemist suure ja sel ajal kõige olulisema probleemiga.

 

Kas Sinust võiks saada edukas kasutajatoe agent? Siit leiad 10 iseloomuomadust, mida Fujitsu tiimijuhid väga oluliseks peavad.

Agendi töö on päästa kellegi tööpäev. Tuleb osata aktiivselt kuulata ning suuta asetada end kliendi kingadesse. Väga oluline on õppida seletama lahendusi lihtsas keeles ilma erialaste IT-terminiteta. „Õige DNA-ga agent“ teadvustab, et teisel pool on inimene, kes peab oma töö tähtajaks ära tegema, kuid on takerdunud tehnilistesse probleemidesse, vajab abi ja mõistmist, sest nende jaoks on tegemist suure ja sel ajal kõige olulisema probleemiga.

 

Kas Sinust võiks saada edukas kasutajatoe agent? Siit leiad 10 iseloomuomadust, mida Fujitsu tiimijuhid väga oluliseks peavad.

Kõike, mida töös vaja, õpetatakse. Sageli on inimesed eiranud süsteemi palvet oma paroole muuta ja pöörduvad meie poole, kui nad enam sisse ei saa logida. Tihti on vaja uut tarkvara või uuendusi installida. Palju on ka küsimusi, kuidas midagi teha. Näiteks on Office’i kontoritarkvara mõne aastaga nii palju muutunud, et kasutajad ei leia enam harjumuspäraseid käsklusi üles.

 

Laialdased IT-alased teadmised on kindlasti eelis, kuid neid saab omandada ka juba tööl olles. Sisseelamise perioodil saad põhjalikud ja praktilised teadmised seadmete, tarkvara ning tüüpilisemate murede ja nende lahendusviiside kohta. Pärast koolitust tööle asudes saad endale mentori, kes aitab Sind alati, kui abi vajad.

 

Service Desk agent – kes ta on ja mille eest ta vastutab? Loe siit.

Service Desk Agendi vajalikud oskused

Kõike, mida töös vaja, õpetatakse. Sageli on inimesed eiranud süsteemi palvet oma paroole muuta ja pöörduvad meie poole, kui nad enam sisse ei saa logida. Tihti on vaja uut tarkvara või uuendusi installida. Palju on ka küsimusi, kuidas midagi teha. Näiteks on Office’i kontoritarkvara mõne aastaga nii palju muutunud, et kasutajad ei leia enam harjumuspäraseid käsklusi üles.

 

Laialdased IT-alased teadmised on kindlasti eelis, kuid neid saab omandada ka juba tööl olles. Sisseelamise perioodil saad põhjalikud ja praktilised teadmised seadmete, tarkvara ning tüüpilisemate murede ja nende lahendusviiside kohta. Pärast koolitust tööle asudes saad endale mentori, kes aitab Sind alati, kui abi vajad.

 

Service Desk agent – kes ta on ja mille eest ta vastutab? Loe siit.

Ühest küljest on paljud kasutajatoe agendi tööülesanded ja protsessid standardsed. Et aga iga ettevõtte protsessid, tarkvara ja oskused erinevad teistest, tuleb mõnikord pea ees vette hüpata.

Ühest küljest on paljud kasutajatoe agendi tööülesanded ja protsessid standardsed. Et aga iga ettevõtte protsessid, tarkvara ja oskused erinevad teistest, tuleb mõnikord pea ees vette hüpata.

Tutvu oma tulevaste kolleegidega

Tutvu oma tulevaste kolleegidega

Indrek Lään

Indrek Lään

Service Deski juht

„Fujitsus meeldib mulle see, et rakendatav juhtimisfilosoofia annab kõigile töötajatele võimaluse ise otseselt tööprotsesside arengut mõjutada. Kõige rohkem saavad töökeskkonna ja protsesside arendamise jaoks ära teha uued töötajad, kes alustavad puhtalt lehelt ning ei ole veel kollektiivist mõjutatud.” Loe edasi

Kristi Leping

Kristi Leping

Kasutajakonto haldamise spetsialist

„Mulle meeldib, kui saab ühendada meeldiva kasulikuga. Töö Fujitsus pakub mulle õnneks seda võimalust iga päev. Armastan oma tööd ka seetõttu, et meil on palju spordiharrastajaid ning ettevõte toetab alati ühiseid liikumisega seotud üritusi. Vahva on end koos kolleegidega proovile panna.” Loe edasi

null

Merike Tiik

Service Deski osakonna juht

„Mind on Fujitsus kaheksa aastat hoidnud imelised kolleegid, suurepärane meeskond ja igapäevane arenemine inimese, spetsialisti ja juhina.” Loe edasi

Fujitsu Estonia kasutajatoe meeskond teel Pärnusse
Fujitsu Eesti Kasutajatugi Väljas Töötamise Päeval Pärnus
Fujitsu Eesti Tartu Kasutajatoe Meeskond
Fujitsu Estonia Pärnu Kasutajatoe Meeskond
Fujitsu Estonia Service Desk tiimi üritus Vein ja Pintsel
Fujitsu Estonia Kasutajatoe tiimijuhid Eestimaa loodust nautimas
Fujitsu Estonia kasutajatoe meeskond teel Pärnusse
Fujitsu Eesti Kasutajatugi Väljas Töötamise Päeval Pärnus
Fujitsu Eesti Tartu Kasutajatoe Meeskond
Fujitsu Estonia Pärnu Kasutajatoe Meeskond
Fujitsu Estonia Kasutajatoe tiimijuhid Eestimaa loodust nautimas
Fujitsu Estonia Service Desk tiimi üritus Vein ja Pintsel

Hea teada

Hea teada

null
Kasutajatoe meeskondades on 35% inimestest töötanud kauem kui 5 aastat ja staažikamad isegi üle 10 aasta.
null
Igal aastal saabub meie kasutajatoe osakonda ligikaudu 1 000 000 töökäsku
null
2018. aastal lahendas osakond 87% kõikidest saabunud töökäskudest ehk ticket‘itest

Soovid meiega liituda?

Hanni-Tomingas-Värbamisspetsialist

Helista või kirjuta mulle! Räägime, mida soovid meie juures ellu viia ning kuidas saaksime Sinu tööalast arengut toetada.

 

Hanni Tomingas
Värbamisspetsialist
cv@ee.fujitsu.com
372 627 2308

Soovid meiega liituda?

Hanni-Tomingas-Värbamisspetsialist

Helista või kirjuta mulle! Räägime, mida soovid meie juures ellu viia ning kuidas saaksime Sinu tööalast arengut toetada.

 

Hanni Tomingas
Värbamisspetsialist
cv@ee.fujitsu.com
372 627 2308