21.oktoober oli selles võtmes oluline päev Fujitsu Estonia ajaloos: 26 aktiivset fujitsukat liitusid brändisaadikute meeskonnaks, et enda kogemuse kaudu ja läbi oma silmade pakkuda sissevaadet meie tööellu.
Lisaks brändisaadikute algatusele lõid neli julget fujitsukat avaliku esinemise töögrupi.
See grupp alustab koostööd eesti keskkoolide ja ülikoolidega, et tutvustada noortele karjäärivõimalusi ning praktilist töökogemust Fujitsus.
Tööandja brändi agentuuri Instari eestvedamisel osalesid meie inimesed koolitusel, et omandada teadmisi ja praktilisi näpunäiteid persoonibrändi ülesehitamisest ning Fujitsu Estonia kuvandi jagamisest avalikkusega.
Brändisaadikute kolmeosalise koolituse esimeses seminaris kõneles Instari ekspert Kersti Vannas tööandja brändi vajalikkusest Eesti tööjõuturul täna ja tulevikus. Ta näitas teiste organisatsioonide häid eeskujusid ning ka läbikukkumisi avalikus meediaruumis. Praktilised näpunäited puudutasid Linkedin´i konto muutmist esinduslikuks ning atraktiivseks.
Tulemas on jätkuseminarid persoonibrändist Facebookis ja Instagramis.
Meie brändisaadikud on Fujitsu Estonia fännid, kes kannavad ettevõttega samu väärtusi, tegutsevad oma valdkonnas suure kirega ning on selle toel aktiivsed kõneisikud.
Nad on potentsiaalsetele töötajatele, partneritele ja klientidele usaldusväärne teabeallikas sellest, mis meie ettevõttes tegelikult toimub.
Oleme leitavad läbi hashtag´ide #fujitsuestonia, #minufujitsu, #mydayinfujitsu