MEIE INIMESEDBrändisaadik Rio Steffi

Läbi 26 julge Fujitsu Estonia brändisaadiku näed ka Sina sissevaadet meie igapäevaellu

Kui kaalume töökoha vahetust või mõtleme uutele väljakutsetele ning keskkonna vahetusele, siis enamasti soovime rohkem infot, kui vaid see, mida esitleb töökuulutus, koduleht või ka värbaja. See on mõistetav, arvestades kui olulise sammuga on tegu.
Milline see organisatsioon on? Kuidas seal elatakse ja töötatakse, kuidas suheldakse, kuidas puhatakse?

 

Soovime Fujitsus teha sellise info saamise lihtsamaks brändisaadikute abil. Enam ei pea piirduma vaid töökuulutuse ja  karjäärilehega, et näha, millised me tööandjana oleme.
Alustas Fujitsu brändisaadikute meeskond
21.oktoober oli selles võtmes oluline päev Fujitsu Estonia ajaloos: 26 aktiivset fujitsukat liitusid brändisaadikute meeskonnaks, et enda kogemuse kaudu ja läbi oma silmade pakkuda sissevaadet meie tööellu.
Lisaks brändisaadikute algatusele lõid neli julget fujitsukat avaliku esinemise töögrupi.
See grupp alustab koostööd eesti keskkoolide ja ülikoolidega, et tutvustada noortele karjäärivõimalusi ning praktilist töökogemust Fujitsus.
Tööandja brändi agentuuri Instari eestvedamisel osalesid meie inimesed koolitusel, et omandada teadmisi ja praktilisi näpunäiteid persoonibrändi ülesehitamisest ning Fujitsu Estonia kuvandi jagamisest avalikkusega.
Brändisaadikute kolmeosalise koolituse esimeses seminaris kõneles Instari ekspert Kersti Vannas tööandja brändi vajalikkusest Eesti tööjõuturul täna ja tulevikus. Ta näitas teiste organisatsioonide häid eeskujusid ning ka läbikukkumisi avalikus meediaruumis. Praktilised näpunäited puudutasid Linkedin´i konto muutmist esinduslikuks ning atraktiivseks.
Tulemas on jätkuseminarid persoonibrändist Facebookis ja Instagramis.
Miks asusid meie inimesed tööandja brändisaadikuteks?
Siin on mõned vastused seminaril osalenutelt:
  • Ma soovin olla saadik, et laiendada Fujitsu Estonia kuvandit ettevõttest väljapoole.
  • Mulle meeldib Fujitsus, olen juba 3 inimest siia tööle soovitanud.
  • Töötaja ja tööandja suhe on partnerlus-suhe. Soovin tööandjale tagasi anda seda, mida mina siit saan, ja jagada seda kogemust.
  • Mina lahkusin siit ettevõttest ja tulin tagasi. Ma tahan teistele ka teada anda, miks siin on parim koht, kus töötada.
  • Minu sõbrad on tihtilugu üllatunud, et sulle tõesti meeldib oma tööandja juures töötada. Kuidas see võimalik on? Soovin seda head infot jagada.
  • Ma olen väga õnnelik Fujitsus, tahaks seda infot levitada.
  • Tahan õppida sotsiaalmeedia turundust ja saadikuks olemist.
  • Tahan olla koos ägedate ja julgete inimestega – seda me siin koos olemegi.
  • Olen eemal olnud ja naasnud Fujitsusse,mulle meeldib siin.
Leia meie saadikud!
Meie brändisaadikud on Fujitsu Estonia fännid, kes kannavad ettevõttega samu väärtusi, tegutsevad oma valdkonnas suure kirega ning on selle toel aktiivsed kõneisikud.
Nad on potentsiaalsetele töötajatele, partneritele ja klientidele usaldusväärne teabeallikas sellest, mis meie ettevõttes tegelikult toimub.
Oleme leitavad läbi hashtag´ide #fujitsuestonia, #minufujitsu, #mydayinfujitsu

Uued postitused meie blogis