Fujitsu Estonia pälvis Peresõbraliku Tööandja kuldmärgise
2019. aasta alguses programmiga liitudes koostasime tegevuskava 66 meetmest. Enamus neist on nüüdseks ellu viidud ja tulemused on tunnistatud programmi kõrgeima ehk kuldtaseme vääriliseks.
2019. aasta alguses programmiga liitudes koostasime tegevuskava 66 meetmest. Enamus neist on nüüdseks ellu viidud ja tulemused on tunnistatud programmi kõrgeima ehk kuldtaseme vääriliseks.
Fujitsu organisatsioonikultuur on muutunud selle ajaga palju töötajasõbralikumaks – meie inimesed on rahul töö ja pereelu tasakaaluga, me oleme teadlikumad nii füüsilise kui vaimse tervisega seonduvast, me märkame ja tunnustame…
Superarvuti Fugaku, mis on välja arendatud RIKENi ja Fujitsu koostöös Jaapanis, saavutas neljandat korda järjest esikoha neljas peamises suure võimsusega arvutite edetabelis. Konkursi tulemused tehti avalikuks 15. novembril SC21 konverentsil.
Katsuhito Fujiu, Tokyo Ülikooli Haigla dotsendi ettekanne ActivateNow 2021 konverentsil keskendus tehisintellekti kasutamise väljavaadetele südamehaiguste ravis ja ennetamises. Kuidas on AI arstidele otsuste tegemisel abiks?
Juba viiendat aastat toimus Fujitsu Estonias tervisenädal. Seekord oli fookuses vaimne tervis. Keskendusime teemadele, mis aitavad leida igapäevaelus tasakaalu ja suurendavad vastupanuvõimet pingetele.
Miks hakkasid meie töötajad brändisaadikuteks? Siin mõned vastused: – Töötaja ja tööandja suhe on partnerlus-suhe. Soovin tööandjale tagasi anda seda, mida mina siit saan, ja jagada seda kogemust. – Mina…
Mis hoiab Maretit Fujitsus? “Esimesest päevast peale olen olnud ümbritsetud väga toredate kolleegidega, kes on olnud mulle alati oma teadmiste ja oskustega toeks ja kellega on hea erinevaid asju arutada…
Tauno Tuisk, TalTechi finantsdirektor: “Suuremahuliste tarkvaraarenduste ja nende kasutuselevõtu puhul organisatsioonides ei ole väga tavapärane, et tehakse plaan, ajakava, eelarve ja kõik see viiakse eesmärgipäraselt ellu. Aga meil nii juhtus.”
Ärirakendused on paljude protsesside keskmes, millega organisatsioonid, tarbijad ja kogukonnad iga päev kokku puutuvad. Nende roll ettevõtete ja valitsuste jaoks on kriitiline, et suudaksime kohaneda tänapäeva häiritud ja kiiresti muutuva…
Kristel on Fujitsu Service Deski arendustiimi liige, mille roll on erinevaid arendusprojekte juhtida, koolitusi planeerida ja läbi viia. Kristel armastab numbreid ja raporteid ning tunneb rõõmu, kui tema arvutused ja…
„Business Central on võimaldanud meil suure osa liikmete teenindusest digitaliseerida. Suurim väärtus on see, et kõik asjad jooksevad kokku ühte süsteemi ja kõigil osapooltel on reaalajas juurdepääs teabele. Me võime…
Põhja-Eesti Regionaalhaigla IT-töötajad voltisid Fujitsu Estonia mentori juhendamisel paberlennukeid. LEAN paberlennuki simulatsioonimäng on üks populaarsemaid simulatsioonimänge, mida LEAN-i koolitajad kasutavad kogu maailmas. Kuidas see neil õnnestus?
Igal aastal on “Liigume Koos” kampaanias aina rohkem osalejaid ja aina võimsamad sihid. „Sel aastal võistlesime nii omavahel kui ka grupina ning tegime üheskoos 60 063 166 sammu.“
Jaak on väga oluline inimene nii Fujitsu Estonia klientide kui töötajate jaoks. Kuigi tema peamine roll on autojuht, on ta midagi palju enamat. Koos Leiliga on ta suur abiline kõikide…
Silveri tööteel on olnud ootamatuid käänakuid, õppetunde ja palju kohtumisi huvitavate kaasteelistega. Product Services Manager ehk Account Managerina on tema vastutada laias laastus kõik, mis puudutab toodete tarnimist Soome suurklientidele:…
ERP tarkvara kasutuselevõtuga kaasnevad suured ootused kogu äri tulemustele: suurem efektiivsus, kulude kokkuhoid, kiiremad protsessid, vähem vigu, klientide rahulolu, suurem läbipaistvus. Sageli ei pöörata aga piisavalt tähelepanu asjaolule, et ERP-i…
Antti vastutusvaldkond on lai, kuid tema peamised tööülesanded on seotud Fujitsu Products’ Põhjamaade müügi- ja tehnilise meeskonna ettevalmistusega, et oleksime kliendile hea partner ja tunneksime oma tooteportfelli. “Mind on edasi…
ERP tarkvara kasutuselevõtuga kaasnevad suured ootused kogu äri tulemustele: suurem efektiivsus, kulude kokkuhoid, kiiremad protsessid, vähem vigu, klientide rahulolu, suurem läbipaistvus. Sageli ei pöörata aga piisavalt tähelepanu asjaolule, et ERP-i…