RPA: tarkvararobot muudab teadmustöötajate rolli ja toetab loomingulist tööd
Milline on RPA kohta paljude automatiseerimise tööriistade hulgas? Mille jaoks seda kasutada ja kuidas alustada? Ja kuidas tarkvararobotite pakkujana neid ise kasutame?
Milline on RPA kohta paljude automatiseerimise tööriistade hulgas? Mille jaoks seda kasutada ja kuidas alustada? Ja kuidas tarkvararobotite pakkujana neid ise kasutame?
Personalitarkvara tellija rollist arendaja poolele tulnud Sirlit innustab Persona klientide töö tõhustamine nende vajadustest lähtudes. Edu aluseks peab ta oma tiimi ja ühist pingutust klientidele suurema väärtuse pakkumiseks.
Heategevus, võistluslikkus ja tervislik eluviis on juba kuuendat aastat innustanud fujitsukaid osalema spordikampaanias “Liigume koos”. Sel suvel läbisime distantsi, mis teeks 1,3 ringi ümber maakera!
Sander on mitmekülgne inimene – mees nagu orkester, kes ka tegelikult orkestris pilli mängib. Lisaks Fujitsu klientide IT probleemide lahendamisele on ta tegev Kaitseliidus ja koduvalla elus ning hindab toidutegemise…
Tervishoiu praegustele kitsaskohtadele pakuvad uued tehnoloogiad palju tõhusaid lahendusi. Samas tuleb tähele panna nende riske ja säilitada empaatia ning lähtuda kasutaja vajadustest.
Kahe tudengi praktika meie HR osakonnas sai alguse nende endi algatusest ning võimaldas kogeda ettevõtte paindlikku töökultuuri ja väärtusi. Praktilised tööülesanded loodi koos juhendajaga praktikandi eriala ja huvisid arvestades.
Ilona usub, et tehnoloogia abil tuleme toime maailmas aset leidvate suurte muutustega ja suudame lahendada probleeme nii, nagu see kunagi varem ei ole võimalik olnud. Tuleviku tervishoid on üks valdkond,…
Ingrid hindab efektiivset ajaplaneerimist ja kasutab produktiivsuse tagamiseks lean-metoodikaid. Prioriteetide seadmine väga oluline, et keskendud tegevustele, mis loovad kõige enam väärtust. Samas peab meeskonnal lubama vigu teha ja neist õppida.
Tööajaarvestus on oluline osa personaliprotsessides. Täpsete, registreerimise teel saadud andmete kasutamine hoiab kokku nende aega, kes sellega tegelevad, ning annab ettevõttele väärtusliku andmestiku inimressursi juhtimiseks.
Luise peab oma töös oluliseks oskust kuulata ja väljendada, sest tema ülesanne on kliendi vajadused arendaja keelde tõlkida ning tagada, et majandustarkvara kohanduks kliendi ärile. Töö- ja eraelu tasakaalu aitab…
Meie värbamisspetsialist Hanni kirjutab, kuidas AI värbamisel tema jaoks abiks on. Milliseid tegevusi ja ülesandeid saab AI abil kiirendada ning on ja mida AI hooleks kindlasti jätta ei tohi? Lisaks…
Tööaegade registreerimise seadmete kasutuselevõtt Realiseerimiskeskuses lahendas ootamatul viisil tõsise tööjõuprobleemi ühes üksuses, andes kindluse, et ajaarvestus ja tasustamine on õiglased. Persona ja Begin tarkvarad koos nende omavahelins liidestusega säästavad aastas…
Fujitsu Estonia loob Eesti omavalitsustele mõeldud finantstarkvara, mis võimaldab teiste tarkvaradega liidestamisel töövood automatiseerida ja väga oluliselt inimtööjõudu säästa. Valdade digivõimekus on ebaühtlane ning standardlahendusest saavad abi ka nõrgema kohapealse…
Saue vald on esimene omavalitsus, kus MS Dynamics Business Central on kasutusele võetud. Suurima võiduna näevad kasutajad üldist automatiseerimist ja inimtööjõu kokkuhoidu. See saavutati tänu liidestustele teiste tarkvaradega.
Eesti riigiportaali eesti.ee platvormi uuendamine pani aluse selle edasiseks täiustamiseks ja personaliseerimiseks iga kasutaja jaoks. “Suurepärane kogemus oli töötada koos tugevate professionaalidega nii arenduspartnerite kui ka tellija poolelt,” ütleb prjektijuht…
Andmete omamine ja kasutamine annab väga suure eelise, samas tuleb arvestada nende kogumiseks tehtava pingutusega ning kriitiliselt hinnata andmete usaldusväärsust. Infosüsteemide liidestamine on tõhusam kui käsitöö, aga ei ole igas…
Co-creation/ co-design töötubasid oleme kogu maailmas läbi viinud rohkem kui 5 aastat. Need on saanud klientidelt väga positiivse tagasiside ja aidanud luua ootamatuid, innovaatilisi lahendusi ärilistele väljakutsetele. Loe sellest innovatsiooni…
Persona on muutnud kahe hotelli umbes 230 töötaja haldamise oluliselt kiiremaks ja lihtsamaks. Suurimat väärtust annavad paindlikud aruanded, töötajate iseteenindusportaal ja 25-30% ajasääst tööajaarvestuse protsessis.